یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

مسافرت های یسنا عروسک

1392/8/17 22:48
481 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

یسنا خانوم اولین مسافرتشو تو 8 ماهگی (تیر91)به شمال وتهران رفت , تهران خانه خاله نعیمه که حسابی بهش خوش گذشت و 2,3 روز شمال رفتیم ویلای دایی حسابی هم اونجا بهش خوش گذشت ساعت 11 صبح پرواز داشتیم به تهران که من همون جا می گفتم خدایا یسنا اذیت نشه ,همش دلشوره داشتم اما نه حسابی جا باز کرده بود تو دل همه و همه از بودن باهاش لذت می بردند .خاله نعیمه که عاششه و بهش می گه نفس خاله emoticonemoticonemoticon

 

یسنا 8 ماهگی تهران

یسنا 8 ماهگی شمال بغل بابا مسعود

یسنا 8 ماهگی شمال

یسنا 8 ماهگی شمال ویلای دایی

یسنا 8 ماهگی تهران

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

یسنا تو 11 ماهگی با مامان جون و باباجون و مامان و بابا مسعود5 تایی با هم رفتیم مشهد(21 مهر 91) .آخه من نذر کرده بودم که وقتی یسنا 1 سالش شد ببرمش مشهد خیلی دلم می خواست ,که به مامان جون و باباجون گفتیم و واسه اونا هم بلیط گرفتیم و باهم رفتیم . 

اینم عکس یسنا که تو مشهد ازش گرفتیم اولین سفر عروسکم به مشهد که عکسو واسمون زد روی تخته شاسی و 70000 هزار تومان در اومد

یسنا 11 ماهگی مشهد (اولین سفر یسنا به مشهد)

Gifs Animés anges 153

یسنا آذر 91 تهران خانه خاله نعیمه (یک سالگی)

یسنا آذر 91 تهران (یک سالگی)

یسنا- خلیج فارس -قشم- 14 ماهگی- بهمن 91

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)