یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

حرف ها و کار های دلبرکم تا این لحظه 23/10 /1392

1392/10/23 19:00
335 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب آروین

دخترم ، عشقم , هستی ام

حرف هایی که این روزا یسنا می زنه


تا یه چیزی رو می خوای خیلی بامزه می گی بده منم{#emotions_dlg.e1}

  شکلکهای جالب آروین

 حرفایی مثله خ و  ف وق و..اینا رو نمی تونی قشنگ تلفظ کنی مثلا

به کثیفه میگی کثیبه . ب می گی  به جای ف خوشگله ..... اوشگل{#emotions_dlg.e20}

چایی داغه.... چایی دابه{#emotions_dlg.e29}

خاله نعیمه....... اله نعنه

کارتن.......... کاتن

و خیلی کلمه ها را با خوشمزگی ادا می کنی که من الان یادم نست اما فیلم ازت گرفتم تا بعدن خودت ببینی که چجور کلمه ها را ادا می کردی عشق مامان

  شکلکهای جالب آروین

نقاشی می کشی و میتونی دایره و مربع و مثلث رو بکشی و بعد می یاری نشونم می دی و می گی نگاه کن چی کشیدم منم اونجا هزار تا بوس حوالت می کنم{#emotions_dlg.e38}

وقتی یه چیزی رو دوست نداری می گی من قهر کردم من نمیدونم از کی یاد گرفتی ولی خیلی بامزه می گی{#emotions_dlg.e20}

وقتی می خوای پیف کنی جلو جلو می گه دست یعنی دست بزنید واسم{#emotions_dlg.e19}

دستاتو نگاه می کنی میگی مامان پشه خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/{#emotions_dlg.e29}

شبا که دلبرکم می خواد بخوابه تا نپرسه همه خوابند نمی خوابه میگه مامان جون بابا جون عمو پورنگ و امیر محمد میگه عمو محمد .......از همه می پرسه منم باید بگم همه لالا کردند تا گل دختری بخوابه{#emotions_dlg.e38}

عاش عمو پورنگی و صبح تا شب تو خونه ما عمو پورنگ تکراری که ضبط کردیم باید پخش بشه به امیر محمدم که میگه عمو محمد عشقم{#emotions_dlg.e29}

همش دوست داری بریم خونه مامان جون می گی مامان جون حیاط داره پرتغالچشمک

 عاشق بیرون رفتنی و تا می گیم دد . سریع سراغ کمد لباسی می ری و لباستو سریع بیرون می یاری و می گی لباس عوض کنم با همون لحن بامزه خودتزبان 

خودت با دوست خیالی خودت با موبایلت حرف میزنی و میگی سلام . خوبی؟من هستم نسنا به اسم خودت می گی  نسنا !تعجب فر هنگسرا بودم غذا گرفتم . خوب خدافظ . اما وقتی مامان جون یا هر کسه دیگه ای خواست باهات حرف بزنه سریع قطعش می کنی می گی خدافظقلب

عاشق آی پد و موبایل هستی . تا آی پد بابا رو می بیینی می گی قطار ، قطار بازی ما هم دلمون می سوزه و بهت می دیم دلبرکم. راستی یه خبر خوب. بابا امروز واسه بچم یه تبلت خوشگل سفارش داد تا دست از سر تبلت و موبایل ما برداری دلبرکمچشمک

 

86830vugaefmgox.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)