یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

آخرین پست وبلاگ دخترم در سال 92-اسفند

1392/12/24 20:14
298 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم سلامقلب

خوبی دخملی ؟فکر کنم مامانی این آخرین پستیه که امسال واست می نویسم ,چون سه شنبه عازم سفریم  و می خوایم بریم خونه مامان جون اینا . عزیزم خیلی خوشحالی و می گی بریم پیش دایی معین.بعد می گی دایی معین بازی می کنه باهام ؟ می گم :آره عزیزم

دیروز داشتم بهت ناهار می دادم ,یدفعه بابا گفت: بهش بده ندا .

حالا امروز داشتم بهت غذا می دادم تا یه لقمه دیرتر می دادم , می گفتی :بهش بده ندا. الهی قربونت بشم که اینقدر نازی مامان .زبان

راستی 28 سالگرد ازدواج من و بابایی هست امسال هم مثله هر سال کیک می خریم البته امسال  خونه خودمون نیستیم 

 

 

امیدوارم سال 93 سال خوب , پر ازشادی و انرژی مثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثببببببببببببببببببببببتتتتتتتتتتتتتتتتت

 و موفقیت برای دخترم و شوهرم و خانوادهام و همه دوستان باشد 


اینم فکر کنم آخرین عکسای من از شما تو سال 92 باشه که با هزاران عشق تقدیمت میکنم

این سبزه با هزاران عشق تقدیم شما

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)