یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

عکس های جا مانده از عروسکم در 2 سال و نیمگی

1393/3/26 18:11
353 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام .

عزیزم  از وقتی 2ساله ونیمه شدی انگار خیلی بزرگ شدی و همه چی رو می فهمی .همه چی رو عاقلانه گوش میگیر ی و درست انجامشون می دی.شبا که می خوابیم تا 1ساعت باهام حرف میزنی .خیلی میفهمی که دیگران بهت توجه دارن یانه؟

مثلا دیشب میگفتی مامان دوستم داری؟ منم گفتم آره مامان خیلی زیاد . یسنا فند مامان:مامان من که لباسا به هم می ریختم. گفتم نه مامان جون دوست دارم اشکال نداره فداتشم.

کلی ازم سوال میپرسی این چیه؟

این یعنی چی؟

چیزی هم که نمی دونی . می گی: اگه گفتی اگه گفتیزبان

ازت می پرسم بابا کجاست : میگی  پالایشگاهمیگم رفته چیکار: میگی میخوادواسه یسنا خانوم زنگ بزنه قه قهه

خوتو همه جا یسنا خانم معرفی میکنی.

شعر بچه که دختر باشه       مونس مادر می شه

دختر خیلی عزیزه                همش زبون میریزه

نون برنجیه دختر                  نازک نارنجیه دختر

دختر گله تو باغاست             چشم و چراغ باباست 

تصدق زبونش                       من که میمیرم واسش

رو کامل بلدی و خیلی ناز میخونی هر کی زنگ میزنه می خوای واسش بخونی 

 

عکس های جا مانده 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله عاطی
26 خرداد 93 22:57
خیلی دوسِت دارم خانومی مرسی عزیزم
آویسا
28 خرداد 93 10:06
به به آفرین به این دختر شیرین زبون و زیبا به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی مامان جون. ممنون.حتما
مامانِ بهار
29 خرداد 93 23:33
آفرین دختر باهوش و خوشگل .. ماشالله
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم. شما لطف دارین
مامانِ بهار
9 تیر 93 11:18
رمز؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
9 تیر 93 14:05
ای جانم هزار ماشالاااا دختر خوشگل شیرین زبوننننننننننن منم رمز میخوام عزیزمممممممم
ندا مامان یسنا
پاسخ
عزیزم مرسی .پست و باز گذاشتم
مامان سمانه
9 تیر 93 19:19
وااااااااااااااااااااااای خدا چقدر ماهه این یسنا
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم