یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

وقتی یسنا خانم از حمام بیرون می یاد

1393/4/12 21:21
816 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این روزا تابستونه و هوا بسیار گرم و ما هم باید هر روز یا یه روز درمیون حمام بریم.شما عادت داری وقتی یکی از حمام می یاد بیرون  میگی عافیت باشه 

حالا این سری که خودت رفته بودی حمام وقتی اومدی بیرون از حمام به خودت گفتی خودم عافیت باشه من و بابا رو میگی گیج

امروز که از حمام اومدی بیرون سریع رفتی خودتو پتو پیچ کردی و بیرون نمیاومدی میگفتی حمام بودم سرما می خورمزبان

اینم عکسهای یسنا گلی بعد از بیرون اومدن از حمام

اینجا میگفتی نمیام بیرون از زیر پتو بیاین زیر پتو عکس بگیرین

Gifs Animés je taime 87

 

 

دوستت دارم پرنسسم

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامانِ بهار
13 تیر 93 3:20
عافیت باشه خانومی
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی خاله مهربون
آویسا
13 تیر 93 11:01
عافیت باشه عزیزم
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی خاله جون
KHALE NAIMMEH
14 تیر 93 13:54
AZIZE DELE KHALE BOOOOOOOOOOOOOS TO CHEGHADR NAZIIIIIIIIIIIIIII
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی خاله عزیزم ممنون
مامان سمانه
19 تیر 93 17:26
الهی خاله قربون خنده هاااااااااااااااااااااااات بشه واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر جیگرشدی عزیزمممممممممممممم به مامان نامردت بگو خاله سمانه منتظرته مامان بد مرسی خاله جون .من شمارو لینک کردم .