یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

روز جهانی کودک ورفتن یسنا خانم به جشن عمو قناد

1393/7/18 14:29
779 بازدید
اشتراک گذاری

 روزتو بهت تبریک میگم دختر گلم

کودکم روز جهانیت  

مبارک

دیروز که روز جهانی کودک بود مثله همیشه تو شهرک جشن بود ولی چون بابا روزکار بود ما نتونستیم از اول مراسم بریم اولش خودمون دو تایی رفتیم جشن بادبادکها که خیلی خوب بود ولی شما فقط نگاه میکردی و شب هم وقتی بابا ازسرکار اومد نیم ساعت رفتیم جشن عمو قناد که از ساعت 6 بود تا 10 شب . ولی چون بابا روز کار بود ساعت 8:30 تا 9:00 رفتیم و خوب بود. اما چون شب بود ازشما عکس گرفتم کیفیت عکسا اصلا خوب نشد . 

اینم شما که آماده شدی تابریم واسه جشن بادکنک ها

 

اینم اطلاعیه شهرک واسه کوچولو های عزیز 

 

به مناسبت روز جهانی کودک ویژه برنامه های گوناگونی جهت فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در شهرک 2500 واحدی جم تدارک دیده شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، این ویژه برنامه به مدت سه روز از چهارشنبه 16 مهر ماه آغاز و تا جمعه 18 مهرماه ادامه خواهد داشت.
ویژه برنامه روز جهانی کودک که با استقبال چشمگیر خانواده ها در روز نخست خود همراه بود با کارناوال پیاده روی کودکان از ناحیه یک شهرک نفت آغاز و تا آموزشگاه فردوس در این شهرک ادامه داشت.
هدف از کارناوال پیاده روی برای کودکان آشنایی آنها با فرهنگ ورزش همگانی و تاثیر آن بر سلامتی افراد است تا کودک امروز که بیش از حد معمول درگیر بازهای کامپیوتری شده است تجربه با هم بودن را بیش از پیش احساس کند.
همچنین در این روز علاوه بر کارناوال شادی اجرای مسابقات فرهنگی نیز برای کودکان تدارک دیده شده بود که در پایان به نفرات اول تا سوم و هچنین شماری از کودکان شرکت کننده در مسابقات جوایزای اهدا گردید.
این جشنواره امروز در دومین روز خود نیز علاوه بر پرواز بادبادک ها که راس ساعت 17 انجام خواهد گرفت برنامه متفاوتی را با حضور عمو قناد و گروه جمعه به جمعه خواهد داشت که انتظار می رود با شمار بیشتری از کودکان به همراه والدین خود همراه باشد.
شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مضاف بر برنامه های فوق الذکر نمایشگاهی حاوی غرفه نقاشی، غرفه کاردستی، غرفه غدیر و بازی های فکری را جنب بازارچه مرکزی ناحیه شهید تندگویان برای کودکان در نظر گرفته است تا بعد از پایان برنامه ها کودکان از آن محیط دیدن کرده و از سرگرمی های آن لذت ببرند.
قابل توجه است که سازمان ملل متحد به منظور حمايت از کودکان، 8 اکتبر (16 مهرماه) را به نام روز جهانی کودک نام¬گذاری کرد، که همه ساله در بیشتر کشورهای جهان به مناسبت این روز ویژه برنامه هایی تدارک دیده می شود.
 
 
 
 
اینم جشن که ما شب رفتیم 
 
 


 

پسندها (3)

نظرات (7)

فروشگاه نادین
18 مهر 93 14:32
سلام دوست عزیز لوازم جشن تولد دست سازهای نمدی شال و روسری nadin-shop.ir
مامان مونا(✿◠‿◠)
18 مهر 93 18:08
سلام ندا جون ... خوبید عزیزم...روز کودک و به یسنا جون تبریک میگم..روی ماهشو ببوس
ندا مامان یسنا
پاسخ
سلام مرسی عزیز دلم چشم حتما
مامانِ بهار
18 مهر 93 18:48
به به چه لباس خوشگلی عین فرشته ها شدی گلم . ماشالله
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی مامان بهار مهربون
عمه فروغ
19 مهر 93 10:55
روزت مبارک یسنا جونم ای جون یسنا گلی رفته جشن
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان یاسی
19 مهر 93 22:08
همون بهتر که یسنا جونو نبردین جشن عمو قناد! از دهه شصت تا الان خودشو عموی بچه ها میدونه الان دیگه بابابزرگه! نه عمو!
hanieh
20 مهر 93 18:35
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
ندا مامان یسنا
پاسخ
باشه چشم حتما
مامان سحر
30 مهر 93 20:10
چه دختر نازی خدا حفظش کنه