یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

روزمرگی های یسنام (دی 93)

1393/10/10 15:51
962 بازدید
اشتراک گذاری

دختر پاییزیم سلام . یک پاییز دیگر از عمر دلبندم گذشت و زمستان باز از راه رسید. و تو این روزا همش مشغولی . مشغول بازی کردن و مهد رفتن و نقاشی کشیدن وزبان یاد گرفتن و تبلت بازی کردن و تماشای سی دی. از روزی که می ری مهد خیلی شادتر شدی و اجتماعی تر . درسته اوایل خیلی دوست نداشتی اما کم کم عادت کردی و حالا خیلی دوست داری بری . توی مهدتون برنامه های زیادی رو واستون گذاشتن. یکی رفتن بچه ها به فرودگاه با مامانشون . که رفتیم و خیلی خوب بود یه آقایی بود که اومد و واستون توضیح می داد که توی فرو دگاه چیکار می کنند . خلاصه شما هم بازی کردین و هم چیز یاد گرفتین .روز اربعینم که بود, سفره حضرت رقیه انداختند و دعا بود و اونم خوب بود بچه ها با مامانشون اومده بودند و دیروزم مسابقه دستپخت مامانا با غذای سالم بود که من واسه شما سبزی پلو با ماهی درست کرده بودم که کارشناس می اومد و نظر میداد و هر غذایی که سالم تر بود و به عنوان سه نفر برتر به سه تا مامان جایزه دادن. در کل خوب بود . حلاصه این روزا دلبرکم مشغوله . فقط دعا میکنم دلبرکم سرما نخوری تا بتونی بری مهد و عقب نیفتی .

پی نوشت: بعدا عکسای این مراسمو واست می زارم که با موبایلم گرفتم و کیفیتش خیلی خوب نیست.

عکس از مهد کودک یسنام و کارایی  که تو مهد انجام دادن

مهد کودک یسنا

یسنا خانم در حال الکلنگ بازی

یسنا خانم دو روز قبل از اربعین سفره حضرت رقیه

یسنام در حال دعا کردن

یسنام در حل بازدید از فرود گاه 

یسنا اینجا از طرف مهد بچه ها رو با مامانا اورده بودند بازدید از فرود گاه و یه اقایی خیلی قشنگ واستون توضیح می داد که چیکار می کنند تو فرود گاه (اینجا شما می گفتی بریم سوار هواپیما بشیم بریم حونه خاله نعیمه)

توی مهدتون مسابقا آشپزی غذای سالم بود که به سه تا از مامانا هم جایزه می دادن

اینجام یه نقاشی کشیدی که بهم میگی مامان بیا ببین دایی معین عنکبوتی کشیدم

اینم کار دستی گرو هیتون توی مهد

 

اینم چند تا عکس از دی ما هیای دختر گلم و چند دست لباس که واسه مهد واست گرفتم دیروز

قربون خودت و ژستات مادربوس

مبارکت باشه گلم انشالل ب سلامتی بپوشی

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان فرزانه
10 دی 93 16:05
مبارکت باشه عزیزم مامان یسنا جون یه خواهش ازت دارم ملتمسانه مادرانه ازت میخوام به دخترم رای بدی برای برنده شدن تو جشنواره عدد 74 رو به 1000891010 بفرست البته به انگلیسی تو رو خدا نگو ولش کن بابا برات خرجی نداره ولی اینکارت برام دنیایی میارزه بهم سر بزن میبینی چی میگم خواهش میکنم لطفا رای بده منتظرتم تا 18 دی ماه وقت داره نگو دیر شده به رای تو دوست خوبم احتیاج دارم
ندا مامان یسنا
پاسخ
باشه حتما
رویا
10 دی 93 17:42
بلا چه ژستایی هم میگیره
عمه فروغ
10 دی 93 17:51
سلام عزيزم خوشحالم که به مهد عادت کردي و کلي چيزهاي جديد يادگرفتي ان شاا.. هميشه موفق باشي لباس هاتم مبارک ان شاا.. بسلامتي بپوشي
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم
کوثر
10 دی 93 17:58
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
ندا مامان یسنا
پاسخ
باشه چشم مرسی گلم.
نیکتا
10 دی 93 18:31
سلام مامان مهربون ازتون یک خواهش دارم من در مسابقه ی نی نی وبلاگ شرکت کردم . میشه کد 44 را به 1000891010 پیام بدید ؟ زحمتی نداره براتون . خواهشا نگین نه . بیایید به وبم شاید از عکس خوشتان اومد .
مامان ریحانه
10 دی 93 20:21
چه دختر ناز و قشنگی تقریبا همسن و سال دختر من خدا براتون حفظش کنه
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیز دلم شما لطف دارین
مامان راحله
11 دی 93 15:08
بازم یسنا خوشگله با عکس های خوشگلش اومد لباس هاس جدیدت خیلی قشنگن .. مبارکه
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی گلم شما لطف دارین