یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

عاشقانه های مامان برای یسنا

1392/7/29 20:55
316 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم ،عشقم،هستی ام ،امیدم

تو را یک دختر خانم می نامند

مضمونی که جذابیتش نفس گیر است.......

دنیای دخترانه تو نه با شما و عروسک معنا پیدا میکنند

ونه با اشک وافسون

اما تمام اینها را در بر می گیرد 

تو نه ضعیفی ونه ناتو آن

چرا که خداوند تو را بدون خشونت وزور بازو می پسندد 

اشک ریختن قدرت تو نیست ،قدرت روح توست

اکنون که دارم این جملات را برایت مینویسم تو در خواب نازی و من با نگاه به صورت معصومت برایت می نویسم از تو 'از تو که با آمدنت شیر ینی را به ما هدیه دادی. من و بابا با هم خوشبختی را در کنار تو حس کردیم. عزیزم تو برای من یه دونه ای وصبرم نیست تا بزرگ شوی و بتونم با تو در دو دل کنم.البته همین الان هم می کنم اما فکر نمی کنم آنقدر بزرگ شده باشی که بفهمی.عزیز دلم با تو حرف زدن را دوست دارم چون تو از جنس منی فرشته ی من

 

Elfjes plaatjes




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نعیمه ..خاله
4 آبان 92 13:58
عشق کوچولوی من دوست دارم خاله جون