یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

عزیزم عیدت (غدیر) مبارک

1392/8/2 18:53
277 بازدید
اشتراک گذاری

\

غدیر ای باده گردان ولایت
رسولان الهی مبتلایت
ندا آمد ز محراب  سماوات
به گوش گوشه گیران خرابات
رسولی کز غدیر خم  ننوشد
ردای  سبز  بعثت  را   نپوشد
تمام  انبیا    ساغر    گرفتند
شراب از ساقی  کوثر  گرفتن

دخترم عیدت مبارک

دخترکم چقدر دوست دارم برایت بنویسم اما فرصت کم دارم حالا دیگه به خودم گفتم بشینم و برای گل دخترم بنویسم مخصوصا امروز که روز عیده ودوست دارم بهت تبریک بگم دخترم .

دیشب  بابا شب کار بود و من وعزیز دل با هم رفتیم غذا رو که رزو کرده بودیم بگیریم,  نمایشگاه کتابی را که یه مدت زدند دیدی بلند داد می زدی کتاب کتاب

عزیز دلم منم کفتم هر کدومشو که می خوای انتخاب کن تو هم 5 ,6 کتاب و یه بسته خمیر باز ی رو برداشتی .موقع حساب کردن کتابارو نمیدادی تا آقاهه حساب کنه.گفتم مامان جون بده تا حساب کنن تو هم با خوشمزگی گفتی باسه .فدات شم که اینقدر شیرین زبونی   ماچ

دختر کتا ب خوان من الان شما 75 جلد کتاب داری تا این لحظه. دوست دارم در آینده هم کتاب خوان بشی البته اون موقع خودت علاقه داشته باشی و بخری 

عروسکم   11.gif11.gif11.gif11.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)