یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

عکس های گرفته شده از یسنا در 7 ماهگی توسط بابا مسعود

1392/8/2 19:11
455 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ,دخترم بابا مسعود همیشه خیلی واسه تو وقت میذاره و ایندفعه هم کلی مثله همیشه برات وقت گذاشت و کلی عکس ازت گرفت که من چند تا از عکساتو واست می ذارم که وقتی بزرگ شدی ببینی و بگی من چقدر کوچولو بودم و البته خیلی با مزه                                                                                                                                                                                                                  Childrens wallpaper 202                                                                                                                                                                       

                                                              

  

  

 

یسنا جون عینک مامانشو زده (4 ماهگی)

 

فرشته کو چولو این از عکسای 7 ماهگی که البته کلی عکس ازت گرفتیم که چند تاشو برات زدم قربونت برم که قشنگ می تونی سینه خیز بر ی و خیلی عاقل هستی اصلا انگار نیست که تو نی نی هستی انگار خیلی می فهمی گلم ,اینو من نمیگم هر کی باهات بوده می گه فدات شم عروسکم

 

Gifs Animés anges 156 

 

 

 

 z-2520rozen.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرش
2 آبان 92 18:01
دست بابایی درد نکنه....واقعا عکسات قشنگن...


مرسی عزیزم
naimeh khale
3 آبان 92 17:05
vay khale cheghadr to nazi azizam mashallaaaaaah


مرسی خاله