یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

شیرین زبو نی های دخترم

1392/8/15 17:02
412 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دخترم این روزا حسابی شیرین زبون شده و همه کلماتی رو که من و بابا میگیم را تقریبا میگی و کارت های با ما را که با دخترم تمرین میکنم همه حیوانات و اشیائ را بلد هستی و خودت به درستی میگی فقط رنگارو زیاد نمیتونی اینم به خاطر اینه که همه رنگاره فکر میکنی آبیه یا می گی سیاه هستن , عروسکم این روزا بابایی داره باهات زبان تمرین میکنه چون بابا خودش به راحتی میتونه زبان حرف بزنه می گه باید به یسنا هم یاد بدم که بتونه باهام انگلیسی صحبت کنه , اوایل به مامانم یاد می داد اما مامان تنبلی کرد و زیاد جلو نرفتم امیدوارم دخترم تو بتونی سریع یاد بگیری

کلمه های انگلیسی که این روزا دخملی می گهلبخند

عروسک(دال)

دوست دارم(ای لاپ یو)

توپ(بال)

کتاب (بوک)

ماهی (فیش)

حالت چطوره (هاوار یو)

دوچرخه(بای سیکل) قلب

دختر گلم اینا رو واسه خودت می گه مثلا می گم مامانو دوست داری میگی ای لاپ یو الهی فدای شیرین زبونیت بشم قلب 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دختر گلم آی لاپ یو (دوست دارم)ماچ

)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)