یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

ماه محرم 92 یسنا درتهران

1392/8/29 20:09
430 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تصمیم گرفتیم که ماه محرمو بریم تهران تا دخترم تاسوعا وعاشورا تهران باشه وبه همین خاطر یک شنبه هفته پیش بلیط گرفتیم وساعت 5 پرواز داشتیم تا رسیدیم خانه خاله نعیمه ساعت 8 بود .خاله نعیمه هم کلی ذوق زده شده بود که ما میخوایم بریم اونجا مخصوصا به خاطر تو عروسکم , خلاصه رفتیم شما وقتی توی فرودگاه بودی وقتی توسال نشسته بودی هر هواپیمایی را میدیدی میگفتی هبا پیمالبخند البته باهمون شیرین زبونی هات.خلاصه خیلی دلشوره داشتم گفتم اذیت نشی توی هواپیما ,آخه سری های قبل نق نق میکردی وخسته میشدی اما این سری اصلا اذیت نشدی اینم بگم که بابا کار داشت نتونست باهامون بیاد ولی خیلی دوست داشت که اونجا باشه انشاءالله سری بعد

 

یسنا آماده رفتن به فرودگاه

یسنا خانه خاله نعیمه

یسنا پس از فضولی کردن

یسنا در حال فضولی کردن سی دی های خاله نعیمه

یسنا پس از فضولی کردن فرار کرده بالای مبللبخند

اینم عکس یسنا خانم با لباس امام حسین که واسش خریدم

اینم عکس یسنا خانوم روز عاشورا که با موبایل ازش گرفتم و توی وی چت فرستادم واسه بابا مسعود وبابا مسعود فتوشاپش کردو واسم فرستاد توی ویچت .خیلی خوشم اومد واین عکسو بزرگ کردم وزدم روی تخته شاسی 

 

 

دخترم دوستت دارم اینم از عکس های شما تو محرم 92 البته عکسات زیاده که من فقط چند تاشو گذاشتم  

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)