یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

یسنای عزیزم این روزا درخانه

1392/9/1 19:09
355 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

دخنر عزیزم این روزا تو خونه ای و به خاطر بارندگی اصلا نمیتونم بیرون ببرمت آخی دیشب داشتی می گفتی مامان ددناراحتمنم چون بارون میاومد نتونستم عزیزمو جایی ببرم آخی خیلی دلم سوخت چون تو عاشق بیرون رفتنی اما این هفته میخوایم بریم خونه مامان جون و 2 هفته ای بمونیم اما دیروز یه سر بردمت حمام وتو که اصلا حمام دوست نداشتی اصلا دیروز نق نزدیچشمک وموقع برگشتنه با همه چیزای تو حمام  خداحافظی میکردی و میگفتی بای بایبامن حرف نزن

 

اینم یسنا خانوم بعد ازبیرون آمدن از حمام لبخند

niniweblog.com

خلاصه عزیزم باید این روزا تو رو توی خونه سرگرم کنم یا با لپ تاپ یا موبایل یا سه چرخه. عزیزم کمتر علاقه به عروسک و اسباب بازی داری بیشتر به موبایل و آی پد واینجور چیزا علاقه نشون می دی اون روزم آی پد بابا رو می خواستی صد دفعه گفتی ای پد ,منم گفتم بابا برده سر کار ..دیگه بابا که می بینه خیلی به این چیزا علاقه داری می خواد واست یه تبلت بخره خیلی خوشت از گربه آنجلا می یاد هر موقع یه گوشی یه چیزی دستت می یاد سریع می گی آنجلاماچ

 

 

اینم یسنا خانومی در حال دوچرخه بازی کردن

niniweblog.com

یسنای عزیزم 8 روزه دیگه مونده به تولدش گفتم که یسنا چون تو ماه محرم دنیا اومده من تولدشو یک ماه جلوتر انداختم اما یسنام متولد 9 /9 /90 . یعنی 8 روزه دیگه تولد 2 سالگیشه.امروزم به بهانه تولدش گفتم چند تا عکس ازش بندازم که بچم زیاد حوصله نداشت و عکسا خوب نشد ان شاءالله روز تولدشماچ

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

الهی مامان فدای ژستات بشهماچماچماچ

niniweblog.comniniweblog.com

یسنا تا این لحظه ا سال و11 ماه و 23 روز و 4 ساعت و13 دقیقه و 15 ثانیه سن دارد

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)