یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

یسنا دخملی ندا ( ۲ ماهگی تا ۵ ماهگی)

1392/8/16 19:17
520 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عزیز دلم دخترم این روزا که بزرگ شدن تو می بینیم پی به وجود خا لقی بزرگ می برم که چقدر منو دوست داشته که چنین فرزند دوست داشتنی را به من داده تا بتونم بواسطه تو،عروسکم ازش تشکر کنم خدایا شکرت

 niniweblog.com

اولین باری که یسنا خانوم تونست سینه خیز بره

 

یسنا خانوم خوابیده  در 3 ماهگی 

 

یسنا 5 ماهگی

یسنا 5 ماهگی با عروسکاش

یسنا 4 ماهگی عسلویه -خلیج فارس(نگاه کنید چه ناز خوابیدم)

یسنا 4 ماهگی -سواحل خلیج فارس 

 

 

 

 

 

فرشته مامان چقدر ناز خوابیده فدات شم 

فرشته مامان در حال بیدار شدن از خواب 

 

 فرشته کو چولو داره چشماشو می ماله (5 ما هگی)


قربونت برم که دستو کردی توی دهنت (5 ماهگی) 


قربونت برم که همش خنده رویی مامان جون فدات(5 ماهگی)


یسنا دخملی خودش می تونه سینه خیز بره 

 

 

182255q07u9zvrbs.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرحسین
27 مهر 92 13:31
وای چه دختر نازی خدانگهش داره
من شما رو لینک کردم


مرسی عزیزم ممنون