یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

یسنای من امروز 2 ساله و 2 ماهه و 2 روز ه و 2 ساعته میشه (92/11/11)

1392/11/11 16:51
273 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم امروز 2 ساله و 2 ماهه و 2 روزه و 2 ساعته میشی niniweblog.comو مامان مبهوت  از این گذر زمان وشادمان به خاطر وجودگلی که اگر نبود تنها در این شهر چطور می توانستم سپری کنم , خدایا شکرت به خاطره نعمتی که به من دادی هر چیزی سختی خودش را دارد , اما همانطور که می گویند در پس هر چیز سختی یک شیرینی است. بزرگ کردن تو دلبندم همینطور است درسته خیلی شبها شد که نخوابیدم و اما شیرینی دارد که این شیرینی همواره در من باقی است عزیزم.

 

دختر که داشته باشی

با خود تصور میکنی پیچ و تاب شانه را در نرمی موهایش،وقتی کمی بلندتر شوند

و کیف عالم را میبری از انعکاس تصویر خرگوشی بستنشان. 

 niniweblog.com

دخترکه داشته باشی

 خیال میکشاندت به بعداز ظهر گرم روز تابستانی که گوشواره های میوه ای از

گیلاسهای به هم چسبیده به گوش انداخته اید،همان هایی که هرکه بیاویزدشان

از شادی لبریز میشود و خنده ی از ته دل امانش را میبرد.

niniweblog.com

 

 دختر که داشته باشی

گاهی دلت میلرزد از فکر اینکه روزی بر شانه ی مردی دیگر غیر از پدرش تکیه

میزند.

niniweblog.com

دختر که داشته باشی

خیال بوی خوش بیسکوئیت های باهم قالب زده دلتنگت میکند به آمدن آینده،به

رونق آینده ی آشپزخانه.                                                                                          

niniweblog.com

دختر که داشته باشی

انتظار شیرین زبانی اش را میکشی و پرحرفی اش.

 

niniweblog.com

دختر که داشته باشی

مادرتر میشوی،خوشبخت تر میشوی.

 

 

 

 عکس عاشقانه متحرک

 

 

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدرن گرافیک
11 بهمن 92 17:31
تولدت مبارک خانوم کوچولو اگه دوست داشتین عکساشو بدین واسش طراحی کنم