یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

یسنای من این روزا (دی و بهمن 92)

1392/12/4 16:02
388 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم وعشقم و مونسم و همدمم سلام خیلی وقته که نیومدم و برات یه پست جدید بزارم .مامانو ببخش خیلی کار داشتم . حالا هم که نزدیک عید و خیلی سرم شلوغه و خونه تکونی و دیگه ......

اما  عزیزم از همه کارها میتونم بگذرم جز بو دن با تو . حسابی شیطون شدی و دیگه همه چی  میگی و شعر می خونی اونم چقدر بامزه 

یه توپ دارم قلقلی 

 وسرخ وسفید و آبیه و........niniweblog.com

12 تا کلمه انگلیسی رابه راحتی میگی و تلفظ همشونو درست میگی قربونت برم

(موز-سیب- پرتغال- دریا رو به جای سی می گی سیپ -صندلی- عروسک - دوچرخه- کتاب - ماهی - سگ - گربه - مورچه ) فدات بشم که استعداد ت عالیه و همه میگن خیلی خوبه که تواین سن اینقدر کلمه انگلیسی رو به راحتی تلفظ میکنی و هیچ مشکلی نداری. niniweblog.com

 

 

 

 عزیزم خیلی علاقه داری بری بیرون سرسره بازی اون روز بهم می گفتی عزیزم بریم سرسره بازی  . منم حسابی ذوقت کردم و چلوندمت niniweblog.com

 

 

 رنگها رو همه بلدی و همشو می تونی بگی سبز . زرد . مشکی و آبی . سفید niniweblog.com

 

عددها از یک تا 10 می تونی براحتی بشماریniniweblog.com

 

 

قربونت برم که اینقدر و باهوش و بااستعدادی . همین الان که دارم این مطلبا رو تایپ می کنم تو در خال نگاه کردن بی بی انیشتین هستی  niniweblog.com

 

 و اینم یک سری از عکس های متفرقه عزیز دل مامان تو این روزا 

niniweblog.com

niniweblog.com

عزیز دلم این عینکتو از قشم واست گرفتم خیلی دو سش داری و همیشه میزنی 

 

niniweblog.com 

 

 فدات شم مامان جون . دوستت داریم من و بابا niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)