یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

یسنا کنار خلیج نایبند بوشهر بهمن 92

1392/12/6 9:30
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز با بابا رفتیم خلیج نایبند و خیلی خوش گذشت و بابا کلی عکس هنری گرفت . 

عزیزم این روزا زیاد به من وابسته شدی و بدون من جایی نمی ری  و خواب و بیدار شدنت با مامانه با من می خوابی با من بیدار می شی وهمش در حال پرسیدن سوال هستی و می گی این چیه ؟ niniweblog.com

حسابی بلبل زبون شدی و همه چی می گی و اون روز داشتی می گفتی خوبی عزیزم niniweblog.com

 

می یای دست می دی و می گی سلام . خوبی . سلامتیniniweblog.com

 niniweblog.com

 اینم عکس های خلیج نایبند 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥مامی ملودی جون ♥
13 اردیبهشت 93 21:04
سلام گلم ممنون که بهمون سر زدین اینطور که متوجه شدم بوشهر زندگی میکنین درسته ؟ اگه ممکنه توی وب ملودی نظر برام بزارین در مورد سوالم
ندا مامان یسنا
پاسخ
عزیزم ما توی خود بوشهر نیستیم ، ما تو شهر جم هستیم خانه های شهرک نفت .