یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

خرید عیدانه یسنا م (عید 93)

1392/12/6 15:41
325 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اینم خریدعیدمامان وبابا برای شماست وامیدوارم که دوست داشته باشی تا الان که همشونو دوست داری دیگه نمیدونم بعدشو............مبارکت باشه عزیزم و انشا الله بتونی تو عید به خوبی و خوشی بپوشی.

 

 

لبا س های تو خونه ایت عزیزم

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

اینم عروسکات که اون هفنه از مجتمع خلیج فارس گرفتیشون که خیلی هم همشونو دوست داری

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

دختر عزیزم مبارکت باشه هستی من 

 

 niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صبا
6 اسفند 92 16:30
سلام عزیزم خیلی خیلی قشنگ بودن دست پدر و مادر گلش درد نکنه ان شالله به خیر خوشی خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم به من و دخترم هم سر بزنین
مامانه بهار
10 اسفند 92 17:00
مبارکهههه عزیزم
منا مامان سودا
11 اسفند 92 7:53
سلام عزیزم خوشگل بود مبارکش باشه دسستتون دردر نکنه عزیزم میشه بگی اون لباس سفیده رو از کجا خریدی آخه دختر منم یه شلوار صورتی داره شبیه همون که گذاشتی ممنون بپید از کجا خریدید مرسی عزیزم -من این لباسو واسش از قشم گرفتم