یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

27 ماهگیت مبارک عسلم

1392/12/10 11:47
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت یسنا عسلی شیرین زبونم

مامان جون امروز 27 ماهه میشی و این اسفند سومین اسفندی که پیشه من و بابایی هستی و ما با وجود تو چقدر خرسندیم  و این عیدی که پیش رو داریم سومین عیدی که تو کنارمون هستی عزیزم .امروز رفتم واست برا مهد پرسیدم niniweblog.comکه چجوریه شرایط ثبت نامش که یهو زدی زیر گریه و دیگه خانمه کلی بهت بادکنک و بر چسب و شکلات داد راضی نشدی ترسیدی وچون یه بچه ای داشت گریه می کرد, منو بگو نمی دونستم چیکار کنم niniweblog.com خلاصه خانمه گفت برین بعدا خودتون بیا ین تا براتون شرایطشو بگم. بعد تو راه دارم بهت می گم مامی چرا گریه می کنی ؟ می گی : حباسم نبود(حواسم نبود) منو  می گی niniweblog.com 

ویک لحظه هم می خواستم بگیرمتو بخورمت 

 

 

و اینم عکسهای 27 ماهگیت که دیروز خودم واست کیک درستیدم اما خوب نشد دیگه.....

شکلات من تولدت مبارکniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

تولدت مبارک فرشته کو چولوی من اسفند 92

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانه بهار
10 اسفند 92 17:01
27 ماهگیت مبارک خوشگل خانومی مرسی عزیزم