یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

عکاسی مامان از یسنا (اسفند 92)

1392/12/12 17:13
367 بازدید
اشتراک گذاری

دختری , عشقم , نفسم سلللللللللللللللللللللللام

عزیزم الان که دارم این مطلبو واست می نویسم بعد از عکس گرفتن از مانکن خودم , یسنا حوشگل هست. همش دوست داری ازت عکس بگیرمو ومی گی مامان بیا عکس بگیرررررررررررررر.عاشق این هستی که لباس بپوشی و ازت عکس بگیرم البته فکر کنم ارثیه و به مامانت رفتی . چون اون موقع ها هم من اینجوری بودمniniweblog.com

 

و اینم چند تا از عکس های شما 

مانکن من  قربون ژستات بشمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

عزیز مامان فداتniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دیگه کم کم داری ادا در می یاری niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

قربون خنده هاتniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

واینم عکسی که خیلی دوسش دارم  فدات شم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان آران و باران
22 اسفند 92 0:54
سلام عزیزممممممم خدا دختر خوشگلتو حفظ کنه ممنون که سر زدی من لینکتون کردم[مرسی عزیزم ]