یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

رفتن به بندر کنگان و بازار دهشیخ لامرد

1393/2/1 10:52
8,221 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم توی عید تصمیم گرفتیم یه سر بریم بازار دهشیخ که همه می گفتند جنساش ارزونه و ماهم رفتیم خلاصه صبح زود راه افتادیم و وقتی رسیدیم هوا یک کم گرم بود ولی لباس بچه هاش حسابی مناسب بود اما لوازم خونه و اینا نه. خلاصه خاله نعیمه حسابی اونجا خرید کرد . شما هم  حسابی دختر خوبی بودی و هیچی نگفتی .

روز بعدم با مامان جون و خاله نعیمه و دایی محمد و بابا مسعود رفتیم بندر کنگان و اونجاحسابی بازی کردی. اینم عکسای دلبرکم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنا
5 اردیبهشت 93 17:12
ممنون که به وبلاگ دختر من سر میزنید.دخترتون خیلی شیرینیه خدا حفظش کنه.راستی شما بوشهری هستین؟ مرسی گلم،نه عزیزم من شیرازی هستم ولی به خاطر شغل شوهرم اومدیم اینجا
مامان سمیرا
12 اردیبهشت 93 18:31
عزیزم چه مامان و دخمل خوشگلی
ندا مامان یسنا
پاسخ
عزیزم شما لطف داری.