یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

این روزای عروسکم (فروردین و اردیبشهت 93)

1393/2/15 20:27
422 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ,نفسم سلام 

ببخشید مامان جون خیلی دیر به دیر می یام و واست از کارات و حرف های قشنگی که می زنی بنویسم آخه این روزا حسابی سرم شلوغه و عروسی خاله نعیمه و عمو مجیدniniweblog.com هست و دارم خودمو آماده میکنم  آخه یکشنبه آینده بلیط داریم و می خوایم بریم تهران . 

امروز داشتم ازت می پرسیدم عروسی کیه ؟ قاطی کرده بودی .مبگفتی خاله مجیدniniweblog.com خیلی با حال یود. 

دیگه بگم که چند روزی رفتی مهد ولی گفتم از اول مهر انشاءالله بزارمت .niniweblog.com

خلاصه عاشق حمام شدی و هرکی خواست بره حمام می خوای با هاشبری و میگی خودم آب  میریزم روی سرم  انگار نه انگار که تا دو هفته قبل از حمام متنفر بودی niniweblog.comniniweblog.com

 

 


اینم مامان جون چند تا از عکسای این چند روزت

 

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

خاله صبا
15 اردیبهشت 93 22:05
عزیییییییییزم چه دنونه موش موشی ای داره کوچولو خدا براتون نگه داره دعا کنید خواهر زاده ی منم سالم و سلامت به دنیا بیاد چ بهم سر بزنید
مامانِ بهار
27 اردیبهشت 93 16:51
به به خانوم خوشگله رفته عروسی... خوش گذشت؟ انشالله همیشه شاد باشی عزیزم
ندا مامان یسنا
پاسخ
اره عزیزم جاتون خالی مرسی از شما
♥مرجان مامان آران و باران♥
29 اردیبهشت 93 0:24
ای جانم خدا حفظش کنه خوشگلیووووووووووووووو
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داری
عاطفه
31 اردیبهشت 93 1:37
سلام خاله...خوبی؟؟؟؟ چقد نازی تو...ماشاالله... الان خیلی وقته ک میام وبت سرمیزنم سیوش کردم تو ستاره دارا... اخه خییلی دوست دارم رفتی تو دلم... راستی اهل کجایی یسنا خانومی؟ مرسی خاله جون ممنون از لطفتون .یسنا خانوم شیرازی هستش
عاطفه
1 خرداد 93 15:32
فدات شم خاله...من 15سالمه کرمانیم هستم... خوشبختم مرسی خاله جون شما لطف داری