یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

دو سال و نیمگی فندق ماااااااااااااااااااااااااااا

1393/3/19 20:44
373 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

دو ساله و نیمه شدنت مبارککککککککککککککککککککککککک نفسمممممممممممممممممممممممممم

دختر عزیزم سلام فندق مامان و بابا سلام .

بعد از 2 هفته که خونه مامان جون بودیم دیشب بالاخره برگشتیم . اینم بابا ما رو گذاشته بود اونجا و خودش اومده بود و بعد اومد دنبالمون . عزیزم تو این هفته شما دو سال و نیمه شدی خوشگله مامان . و خونه مامان جون یه کیک کوچک گرفتیم و تولد رو  همونجا جشن گرفتیم . عزیزم مونسم من به هر بهانه ای بشه دوست دارم واست کیک بگیرم و جشن بگیریم و امسال این پنجمین کیکی بود که واست گرفیتم .آخه عاشق تولد و فشفشفه و اهنگو واین چیزا هستی .نفسم.تصاویر زرق و برق کیک

کادو هم واست گرفتم که خودم برات یه عروسک مریخی گرفتم ومامان جونم بره ناقلاGifs Animés paquet cadeaux 3

راستی این دو هفته در حال گرفتن شما از پوشک بودیم که تلاشمون بی ثمر نبود و به نتایچ خوبی رسیدیمممممممم.

اینم تعدادی از عکس های نفسممممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله عاطی
20 خرداد 93 0:22
سلام یسنــــــــــــــــــــاخانوم گل تولدت مبارک ب منم سربزن
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم
آویسا
22 خرداد 93 14:49
مبارکه مبارک.با اجازه من لینکتون کردم
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم