یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

یسنای مامان و ست آشپزخانه اش

1393/3/2 19:27
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم .خوبی مامانی؟

عزیزم امروز صبح که از خواب پاشدی میگفتی مامان من می خوام غذا درست کنم . منم که دیدم دخترم دیگه واسه خودش خانومی شده و دیگه خاله بازی میکنه واسه خودش , گفتم ست آشپزخونتو که مامان جون واسه تولد یک سالگیت اورده بود باز کردم و خودت دیگه شروع کردی به اشپزی و میگفتی: مامان بخور چه خوشمزه است.

 

یسنای مامان در حال آشپزی

یسنای مامان در حال آشپزی

خود آشپزما (یسنای سر آشپز)

و این ست میز آرایشم  خودم واسه تولد یک سالگیت  گرفتم اما بازش نکردم آخه گفتم حالا برات زود باشه. انشالله مامانی بخوبی ازشون استفاده کنی. آشپز مهربون مامان,که همه غذاها رو درست کردی ودادی به مامان تا از اونا بخوره .قربونت بشم مامان .مهربون خودمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آویسا
3 خرداد 93 7:36
واااااای چه دخمل خوشدلی.من همه وبتون رو دیدم خیلی لذت بردم خدا حفظش کنه.یسنا جون افتخار دوستی میدی؟؟؟؟؟؟؟؟
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم .نظر لطفتونه.چرا که نه
مامان مهلا
5 خرداد 93 8:55
جونمجهیزیه شوووووووووووو