یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

روزمرگی های تیر ماهی یسنا جونم

1393/5/5 20:48
455 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام .همدمم و مونسم سلام .امید زندگیم سلام

دختر دو سال و 7 ماهه من که کم کم داری 2 سالگیتو پشت سر می زاری این روزا کارات حسابی من وبابایی رو بهت زده میکنه دختر دلنشیم.یادگیریت تو ریاضی و زبان و قصه گفتن خیلی بالاست. هر کتاب قصه ای رو واست می خوانم بعد حودت می شینی عین همون رو واسه عروسکات می خونی اینم فقط با یک بار خوندن مامان.

شعر حسنی نگو یه دسته گل رو توی تبلتت بوده و گوش می دادی حالا کامل از حفظی و فقط یکی دو جاش گیر می کنی .

انگلسیت که عالی شده با وجود بابایی  که همه چی رو داره بهت یاد می ده .خودم هم کارت های انگلیسی بن بن بن و کارت های انگلیسی اما را دارم باهات کار میکنم.اما بابا داره بهت جمله یاد می ده 

مثلا اون روز به من می گفتی ?what are you doing

وقتی می ری زیر پتو داد می زنی می گی help me

و کلی جمله های دیگه اسم شما چیست و چند سال داریو..........

کارت های متضاد ها رو که داری کاملا بلدی و خودت می چینی و تند تند همشو میگی مثلا می یایی به من میگی مامان این ظرف سال اما اون یکی که سالم نیست شکسته

در حدود 30 تا کلمه انگلیسی رو بلدی(خورشید _ماه_ اسباب بازی _ کمر بند_ تختخواب_ کمر بند_کلاه_ دریا_ موز_ سیب _ پرتغال_ بالا _ پایین_بچه_پدر _ مادر _ دختر _ پسر_

کتاب_عروسک _دوچرخه_ قرمز_ نارنجی_آبی_ دو چرخه_ماشین _زنگ_گربه _سگ _مورچه_شیر_ ...)

اینا رو کامل بلدی و تند تند جواب می دی فندق مامان .

دختر 

گلم هر صحبتی که منو بابایی میکنیم سریع می گیری.

اون روز می گفتی مامان غذا میخورم , قدم بلندشه ,لباسای خوشکلم اندازم شه بری مهد فرشتگان اسم نسنا خانم بنویسیبوس

خیلی به لباس پوشیدنت اهمیت می دی و میگی مامان خوشگل شدم ؟ این بهم می یاد؟

شب ها بهم میگی مامان خوشگلم بیا شیر بده بخوابیم.

خیلی احساساتی هستی مثلا اگه یه شعر ناراحت کننده یا یه آهنگ ناراحت کننده بشنوی سریع گریه میکنی .مثلا اونشب داشتم واست لالایی میخوندم شروع کردی 

گریه کردن منم که نمی دونستم دیدم سرتو اینجوری کردی داری گریه می کنی. شب بعدش بهم گفتی مامان لالایی نخونی گریه می کنما.

دختر حوشگلم امیدوارم سالم و زنده باشی و همیشه همینجور باهوش برام بمونی مامانی.

 

 

اینجا می گی مامان من الکی گریه می کنم

یسنا جونم اینجا میگه مامان با عروسکم عکس بگیر

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامانِ بهار
5 مرداد 93 21:03
آفرین عزیزم مرسی عزیزم
آویسا
17 مرداد 93 12:39
آفرین و هزار ماشاا...
آویسا
23 مرداد 93 16:33
به ما رمز نمیدین؟
مامانِ بهار
5 شهریور 93 21:29
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان... دخترم روزت مبارک.
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی روز دختر رو هم به زیباترین دختر دنیا بهار جون تبریک می گم
آویسا
7 شهریور 93 16:44
روز دخمل گلی مبارک باشه.
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی عزیزم روز دختر هم به خوب ترین و زیباترین دختر دنیا اویساجون تبریک میگم
آویسا
12 شهریور 93 12:12
ندا جون نیستی عزیزم............
آویسا
18 شهریور 93 12:43
یسنا جون نیستین،کجایین؟؟؟ عزیز گلم هستیم ولی چون مسافرت هستم دسترسی به اینترنت ندارم