یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

رفتنت به مهد مبارک

1393/9/25 18:55
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم  .خوبی مامان 

تو پست قبلی واست نوشتم که خدا کنه بتونی تو مهد بمونی و دوست داشته باشی که با تلاش های ثمر بخش مامان و مربی مهربونت که اسمشم خاله مهربان تونستی تو مهد بمونی و دوست داشته باشی محیط اونجا رو . حالا صبح ها قشنگ از خواب بلند می شی و می گی برم مهد خمیر بازی کنم کاردستی درست کنم , لگو بسازیم با بچه ها . مربیتم خیلی دوستت داره و. بهتون محبت میکنه . خدا کنه که تا آخرش  وایسی و دلزد ه نشی. آخه چون اینجا تنها هستی همین که تو اجتماع با بچه ها باشی خیلی خوبه و مامانم به کارای عقب موندش میرسه. اما دو روزیه سرما خوردی و نمیتونی بری مهد گفتم بزارم دیگه تا شنبه ببرمت. فقط امیدوارم که نظمت به هم نخوره دلبرکم .

اینم چند تا از عکسات قبل از رفتن به مهد و وسایلی که واسه مهدت گرفتم ک خیلی بیشتر از اینا بود خالا از چند تاشون عکس گرفنم

الهی مامان به فدات دختر م اینجا می گی مامان الان که موهام بازه از پشت موهام عکس بگیربوس

فدای پای کوچو لوت

دخترم انشالله دانشگاه رفتنت

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

عمه فروغ
25 آذر 93 19:40
سلام ندا جون خوبی؟ جونم فدای گل دختر نازمون الهی همیشه شاد و سلامت باشی و در تمام زندگیت موفق باشی و هر روز شاهد رشد و بالندگی بیشتر باشیم یسنا جونم
مامان راحله
26 آذر 93 14:05
آفرین دختر قشنگم که میره مهد چه موهای خوشگلی ..
ندا مامان یسنا
پاسخ
مرسی گلم ممنون چشاتون قشنگ می بینه
عمه فروغ
29 آذر 93 0:59
سلام ندا جون خوب هستید؟ یسنای گلم خوبه؟ میشه ازتون یه خواهش کنم عکس آرشیدا رو فرستادم جشنواره نی نی وبلاگ میشه بهمون رای بدبد؟ فقط کافیه کد 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس باشه چشم