یسنایسنا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

من و عروسکم یسنا

شب یلدا 93

1393/10/3 13:16
669 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه حلول ماه ربیع الاول رو به همه دوستان خوبم تبریک میگم .

خوب بریم سراغ شب یلدای امسال ما که بابقیه یلداها فرق داشت اخه امسال بابا پیشمون بود و شیفت نبود . من و شما هم خیلی خوشحال محبت

مامان جون این چهارمین شب یلدایی که کنار مایی و من و بابا ازبودن با تو تو این لحظه ها نهایت استفاده رو میکنیم .چون ثانیه ها و دقیقه ها و ساعت ها و

روزها سریع میگذرن و یهو می بینی که زمان گذشت یسنا خانم من واسه خودش خانمی شده . و رو زهای کودکی گذر کردن . پس خدایا کمکم کن تا با دلبندم

باشم و بتونم براش لحظات خوبی رو رقم بزنم و سایه هیچ پدر و مادری رو از سر بچش کم نکن.

خوب بریم سراغ عکس های شب یلدا با نفسم و بابا مسعود 

 

این کلاه تولد هندوانه ای رو خودم درست کردم 

قربون خندیدنت هندوانه من

 

پسندها (3)

نظرات (2)

عمه فروغ
3 دی 93 13:51
يلداتون مبارکان شاا. روزهاي زنستاني خوبي رو آغاز کنيد. عزيزم يسنا جونم ان شاا.. عمرت به بلنداي يلدا باشه
ندا مامان یسنا
پاسخ
عزیزم شما هم همچنین مرسی گلم
مامان پارسا
7 دی 93 11:37
چه میز یلدای قشنگی که با وجود دختر گلتون قشنگ تر هم شده.
ندا مامان یسنا
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه